הפקת חשבוניות וקבלות
- Shoham Shaulian
- 10 בספט׳ 2024
- זמן קריאה 3 דקות
מסמכי הכנסות
ניתן להפיק מגוון רחב של מסמכים לבחירתכם:
חשבונית מס, קבלה, חשבון עסקה / דרישת תשלום, הזמנה, הצעת מחיר, תעודת משלוח ועוד. חשוב שתתייעצו איתנו לפני שתתחילו להפיק מסמכים, כדי שנוודא שאתם מפיקים את המסמכים שנכונים לכם.
כדי להפיק מסמך, יש ללחוץ על כפתור "הפקת הכנסות" בדף הבית. כעת נפתחה רשימת המסמכים שביכולתינו להפיק, בוחרים את האפשרות המתאימה ביותר ולוחצים עליה.
יצירת מסמך
תאריך: יש לבחור את תאריך המסמך, יש לקחת בחשבון שהתאריך שנבחר ימנע מאיתנו ליצור מסמך בתאריך הקודם לו. זאת אומרת: ברגע שנפיק מסמך עם תאריך מסוים, לא נוכל יותר להפיק מסמכים על תאריך הקודם לו. לדוג': אם הפקנו מסמך על תאריך: ,01/01/21 כבר לא נוכל להפיק מסמך בתאריך הקודם לו: 12/12/21
שפה: ניתן להפיק מסמך בעברית או באנגלית
מטבע: ניתן להפיק מסמך עם מטבע של שקל, דולר או יורו.
לקוח: במידה והלקוח כבר קיים במערכת, לוחצים על 'לקוח קיים' ובוחרים את הלקוח מרשימת הלקוחות. במידה והלקוח הוא לקוח חדש וברצונכם להקים אותו, בוחרים ב'לקוח חדש' ומזינים את הפרטים שלו (שדות החובה: שם לקוח וכתובת מייל). הלקוח החדש ישמר ביוסף לרשימת הלקוחות במערכת.
פריט: פריט הוא המוצר או השירות שמכרנו, ניתן לבחור בין פריט קיים או להקים פריט חדש.
טיפ: אם הפריט כבר קיים אך הסכום השתנה, אפשר לבחור בפריט הקיים ולשנות את הסכום. אין צורך להקים פריט חדש בעל אותו שם!
סיכום: כאן ניתן להגדיר המסמך חייב או פטור ממע"מ. כמו כן, נגדיר כאן הנחות (לפי אחוז או לפי סכום) ונוכל לצפות בסך סכום המסמך לפני ואחרי הוספת מע"מ.
אמצעי תשלום: אפשרויות לאמצעי תשלום: מזומן, העברה בנקאית, צ'ק, ניכוי מס במקור, פייפאל, ביטקוין ואחר.
הערות: רוצים להוסיף הערה למסמך? כאן יש לכם אופציה להוסיף הערה כזאת או אחרת (לדוג: 'תודה שקניתם!') הערה זאת תופיע על גבי המסמך.
תוכן לצירוף במייל הלקוח: מסמך המקור נשלח ללקוח שלכם במייל, אם ברצונכם להוסיף מידע לגוף המייל עצמו (שלא יופיע על גבי המסמך) תוכלו לכתוב כאן את גוף המייל.
כותרת מייל: כותרת המייל
שנשלחת כברירת מחדל: "מסמך חשבונאי נשלח אליך מאת"… אם ברצונכם לשנות זאת ולבחור נושא אחר, כאן אפשר לעדכן את הנושא החדש.
שלח מייל רק אלי: אם אנו רוצים שמסמך המקור ישלח אלינו, יש לסמן כאן V
שלח העתק למיילים נוספים: במידה ואתם צריכים לשלוח את המסמך למייל הנוסף למייל של הלקוח, כאן ניתן להוסיף כתובות מייל אליו ישלח העתק נאמן למקור. אם ברצונכם להוסיף כאן יותר ממיייל אחד נעשה זאת באופן הבא: mail@gmail.com,email@email.co.il (שימו לב לפסיק המפריד בין כתובות המייל).
כותרת למסמך: שימו לב, שדה זה מיועד עבורכם! הלקוח לא יראה נתון זה. בעצם, הוספה של כותרת למסמך יכולה לעזור לכם להפריד בין מסמך למסמך, לייצר סינון או מיון בין המסמכים השונים ויבוא לידי ביטוי בהצגת המסמכים שהפקתם בטבלה מרכזת של היסטוריית מסמכים.
תגיות: כאן הוספנו עבורכם עוד כלי למיון וסדר בין המסמכים השונים, ביכולתכם ליצור תגיות חדשות שמרכזות מסמכים תחת נושא מסויים (לדוג:' תגית בשם: לקוחות מחול, תגית נוספת בשם: לקוחות בארץ). ניתן ליצור תגית ע"י כתיבת התגית הרצויה ולחיצה על אנטר לשמירה.
הצגת טיוטא: כאן תוכלו לראות את המסמך לפני הפקתו, בעצם זאת תצוגה מקדימה של המסמך לפני יצירתו בפועל. שימו לב: אין אופציה לשמור את הטיוטא במערכת.
הפקת מסמך
ברגע שנלחץ על 'הפק מסמך' המסמך יווצר ויישלח אל הלקוח במייל שעדכנו עבורו, בנוסף, ברגע הפקת המסמך נוצרת אצל תיעוד של ההכנסה, כך שאין צורך לשלוח ל-biztax את המסמך למשרד ולדווח עליו.
שליחת מסמך בוואטסאפ
לאחר הפקת המסמך, תיפתח האפשרות לשלוח את המסמך באמצעים נוספים, כולל בווטסאפ.

תגובות